container körning

nu var det dags för lite container körning mellan örebro och norrköping..... skulle vara i Norrköping kl 0600 på morgonen och om jag känner mig själv kommer jag inte upp kl 03 för att börja åka.. så jag tog trailern upp till Norrköping på kvällen i stället och så ska jag lägga mig här i stället.

ska köra 2 vänder till örebro från N-köping. inte så jobbig körning men att börja 03 skulle vara ett hellvete .

det ända är att jag saknar min lilla prinsessa hemma och frugan.

få se om jag hinner skriva nått imorn och tala om hur det har gått...

ses

Kommentarer
Postat av: Nina

Önskar att jag kunde vara med dig. As old times <3 <3 <3 Du&Jag i lastbilen, pratar om allt möjligt och bara ÄR. Underbart!

Älskar dig!

2009-05-04 @ 00:07:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Förlåt zizo!!! :( Nu behöver inte du oroa dig nån mer!

Älskar dig!

2009-05-06 @ 01:55:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0