Umeå svängen

resan till Umeå tog 12 timmar upp från Örebro, lite lång tråkigt om du frågar mig. men hem vägen tog 36 timmar ännu tråkigare =) fick lite last på hemvägen som man fick vänta på över natten i Sundsvall som skulle till Gävle.

lite bilder ...

 upplastning i Örebro 1800 tisdag

 Här va min lilla sov plats kl 0600 onsdag

 lite mer snö i Umeå än i Örebro

 Betar av km efter km =)

 lol lite skoj innan man går o lägger sig kl 2200 onsdag

upplastning Sundsvall kl 0700

 klar lastad kl 1030 och är på väg till Gävle efter att jag fastnade lite i snön

 min bror som följde med so co-pilot på resan =)

 det var allt för denna gång...


ses och ha det så bra resan tog 49 timmar totalt.. det var ganska rolig resa om man kollar på helheten...

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hade då inte roligt utan dig här hemma :( Missed u too much! love

2009-03-06 @ 14:06:56
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0