Umeå resan LOL

vill bara säga att jag åker ALDRIG med den där mercan igen.

Äntligen har jag kommit hem till min lilla dotter o fru, känns jätte skönt.

hmm den här resan är minnesvärd. Jag har tagit några bilder som kanske berättar lite


Hitills hade det gått ganska bra, det är i örnskölsvik terminalen där vi lossar på natten.


3 mil efter den första bilden va jag ute mitt i ingenstans med en havererad växel låda =(


Som tur är hittade jag en busshållplats som jag kunde stå på och vänta på bärgaren som tog 1,5 timma för att komma.


Ätligen händer det nått i norrland =)


Uppställnings plats i Ö-vik vid mercedes verksta´n


Men som det sägs efter stormen kommer denna fina bil som jag fick som en hyrbil istället för det andra skrället.


Efter en lång dags huvudvärk så hittade jag en kollega i Tönnebro som jag fick en alvedon av =) och vi snacka lite innan han skulle vidare till gävle o lägga sig.


Men en sak är säker norrlands landskapen är väldigt vackra speciellt när man kör mot innlandet.


Kommentarer
Postat av: Nina

Lagar dem den och ber dig köra den så får du neka helt o hållet!

2009-03-20 @ 14:00:05
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen hem. på tisdag e de min tur å åka till lapplandet. men om ja får ta hyrbilen. så då finns de ju inget å klaga på. men skulle inte bli förvånad om du sätter den på göteborgs körningen när han kommer till baka. trevlig helg vi hörs nästa vecka.

2009-03-20 @ 17:12:05
Postat av: Tanja

Ta inte sönder växellådan nu när du ska åka imorn.. hahaha :D

2009-03-21 @ 16:22:38
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Micke Jobbet

Tja när ska du åka till Umeå nästa gång ? min msn [email protected]

2009-03-21 @ 20:18:28
Postat av: Micke Jobbet

tja va har du för sjukdom? ja så åka till umeå i morgon i stället. sten ringde å frågade om ja kunde åka ikväll. men e inte hämma så jag kunde inte :) krya på dig

2009-03-22 @ 10:30:50
Postat av: Rickard

tja så gammel mercan klarade inte trycket längre det där är en sån bil man bara vill lägga ner i diket eller konvertera till en trädkramare. jag tänkte bara säga att skivan är klar

2009-03-22 @ 12:30:00
URL: http://magnil.blogg.se/
Postat av: Rickard

Ps: norrland är riktigt fint spenderade en tid i arvidsjaur o jag kommer defenetivt åka tillbaka

2009-03-22 @ 12:31:42
URL: http://magnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0